poniedziałek, 3 lutego 2014

Styczeń 2014 - podsumowanie

W ubiegłym roku nie prowadziłam statystyk, a powodów było kilka: niska frekwencja czytelnicza, brak czasu, brak motywacji. Tym razem jednak postanowiłam sprawdzać samą siebie, tak dla dyscypliny. Zauważyłam, że odkąd przestałam prowadzić statystyki miesięczne, coraz częściej zdarzały mi się puste miesiące (tj. bez czytania książek). To straszne! I mam nadzieję, że w tym roku bardziej się zmotywuję :)

Oczywiście statystyki nie będą imponujące, powiedziałabym wręcz, że kiepsko to wygląda, ale cóż... Pocieszam się tym, że większość społeczeństwa nie czyta ani jednej książki rocznie :)


Liczba przeczytanych książek: 3

Liczba przeczytanych stron: 789

Średnia ocena: 4,3



Wyzwania:

Jubileuszowe lektury - 1
W prezencie - 2
Literacka Ameryka Południowa - 0
Stosikowe losowanie - 2
Z historią w tle - 0
Klasyka litearuty popularnej - 1
Klasyka młodego czytelnika - 0
Dinozaury literatury - 0
B-netka - 0
Projekt Nobliści - 0
100 książek BBC - 0
Literatura na peryferiach - 0

Papier: 2
E-book: 1
Audiobook: 0

Najlepsza książka miesiąca: "Gildia magów" Trudi Canavan


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz