środa, 4 grudnia 2013

Spóźniona grudniowa lista :)

Dla tych, którzy jeszcze choć troszkę interesują się projektem "Jubileuszowych Lektur" mam informację o tym, że właśnie TUTAJ zamieściłam ostatnią tegoroczną listę grudniowych Jubilatów. Wśród nich takie nazwiska jak Sołżenicyn czy Mickiewicz :)  

Bardzo przepraszam za to spore opóźnienie, ale jestem trochę zajęta przygotowywaniem listy Jubilatów 2014 roku (przypominam o zmianach zasad!!! Od stycznia przez cały rok można świętować urodziny Jubilatów wybranych w drodze ankiety).  Znalezienie ciekawej biografii i uporządkowanie bibliografii niestety kosztuje trochę pracy. Mam nadzieję, że nie zawiedziecie mnie i w przyszłym roku ktoś jeszcze dołączy do grona uczestników projektu :)

Tymczasem do usłyszenia niebawem!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz