sobota, 18 lutego 2012

Koniec z Facebookiem!!!!!!!!!

Nie, no teraz to przegięli na całego! Pamiętacie, jak kilka miesięcy temu pisałam o zablokowaniu mojego konta na FB? Założyłam więc nowe, w którym podałam prawdziwe dane i - o zgrozo - PO RAZ KOLEJNY ZABLOKOWANO MI KONTO!!! Jakim prawem pytam!?!?!?!? Nie jestem niewolnikiem portali społecznych więc jeśli zostaję co i rusz zablokowana z powodu rzekomego fikcyjnego konta to niestety ale rezygnuję. Czuję się oszukana, niesłusznie oskarżona o powoływanie się na kogoś innego i potraktowana jak wróg publiczny! I jeszcze bezczelnie każą mi przysyłać kopię dowodu osobistego! Ani mi się śni! 

Jestem oburzona i moja noga na Facebooku już więcej nie postanie! Nie muszę upubliczniać wszystkich moich danych osobowych, by kontaktować się ze znajomymi! Nie zgadzam się na takie traktowanie! 

14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio odkryłem, że na moje konto logują się osoby z trzech miejsc. To bardzo dziwne. Zmieniłem hasło i póki co mam spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ciebie nie zablokowali, a mnie tak, i to dwa razy!!! Jakim prawem żądają wszystkich możliwych danych plus ksero dowodu osobistego? Co ja takiego strasznego mogę zrobić, że muszą mieć na mnie wszystkie namiary? Nie rozumiem tego zupełnie, przecież wystarczy, że odnajdą numer IP mojego komputera, żeby się do mnie dobrać, jeśli zrobię coś złego...

      Usuń
  2. Wyjątkowe draństwo z ich strony - biorąc pod uwagę fakt, że akceptują procedery "kupowania" fanów danych stron, którzy niby istnieją. Świństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie rozumiem jakie mają kryteria doboru blokowania kont. Ja dwukrotnie im w czymś podpadłam, mimo że nie obrażałam i podpisywałam się własnym nazwiskiem...

      Usuń
  3. Któż zrozumie działania tego durnego fejsbuka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na FB nie mam konta. Skasowałam też konto na innym serwisie społecznościowym. W ogóle mnie to nie "kręci". Informowanie o swoim życiu na tablicy FB tez jakoś mnie nie przekonuje. Denerwują mnie wszelkie akcje i konkursy, gdzie wymogiem zgłoszenia się jest "polubienie" konta organizatora na FB. Zgłosiłam się parę razy do takiego konkursu i zaznaczyłam, że nie mam konta w serwisie, więc nie "polubiłam". W odpowiedzi na to organizator nie brał mojego zgłoszenia pod uwagę, wyłaniając zwycięzcę. Czyż to nie jest urocze? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te różne gry, konkursy i akcje są drażniące i bardzo często musiałam odmawiać nawet znajomym. Ale niektórzy to lubią :)

      Usuń
  5. Ja cały czas mam tam konto, ale czuję że za jakiś czas ograniczy się ono tylko do pustej przestrzeni z moim nazwiskiem, służącej do komunikacji. Chyba żadna strata, zostać wykluczonym z fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jeszcze chwilę, a ciebie też zablokują :)

      Usuń
  6. Paideio - a konto zakładałaś jako osoba prywatna "X Y" czy dla bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manioczytania,
      paideia ostatnio miała konto z nazwiskiem + nick.

      Paideio- myślę, że to właściwa decyzja. Jak zauważył mój mąż (pracuje jako informatyk), facebook dużo głębiej wchodzi w Twój komputer i wyciąga stamtąd numery wszystkiego (nie tylko IP, ale i modemu np.).
      Zreszta usunięcie konta wcale nei jest takie proste...

      Usuń
    2. tak, jak pisze Iza - miałam konto z własnym nazwiskiem... co prawda jeszcze panieńskim ,ale chyba nikt nie przeglądał moich danych w urzędach, żeby o tym wiedzieć. Szkoda gadać... Z jednej strony cieszę się, bo nie ciągnie mnie już do tego typu portali, a z drugiej strony niesmak pozostał...

      Usuń
  7. Nie mam konta i mieć nie będę! Dla mnie FB jest zbyt przereklamowany. W sieci jest wiele fajniejszych portali społecznościowych, jak i wiele fajnych stron. Znazłam ostatnio coś takiego http://dziennikinikki.blogspot.com/ i myślę że zapowiada się obiecująco

    OdpowiedzUsuń