sobota, 14 stycznia 2012

Bracie, siostro, rodzino... - podsumowanie wyzwania

Wyzwań w ubiegłym roku było wiele. "Bracie, siostro, rodzino..." jako jedno z nielicznych udało mi się w miarę pozytywnie ukończyć :) oto rezultaty moich zmagań:

1.  "Ciocia Mame" Patrick Dennis (relacje ciocia - bratanek)
2. "Oczyszczenie" Sofi Oksanen (relacje siostrzane)
3. "Zło" Jan Guilllou (relacje ojciec - syn, książki nie doczytałam)
4. "Równoumagicznienie" Terry Pratchett (relacje babcia - wnuk)
5. "Jak Bóg przykazał" Niccolo Ammaniti (relacje ojciec - syn)
6. "Zaopiekuj się moją mamą" Shin Kyung-Sook (relacje matka - sórka, syn)
7. "Moja wyspa Bali" Urszula Ewertowska (relacje siostrzane)



Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z wyników, choć nie udało mi się przeczytać książki dotyczącej relacji braterskich. Mam jednak nadzieję, że nadrobię to w nadchodzącym roku :)

Dziękuję pomysłodawczyni za zaproszenie do ciekawego wyzwania i życzę dalszych ciekawych pomysłów!

3 komentarze:

  1. No rzeczywiscie sporo pozycji- dziekuej za udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się jednak z wyzwaniem nie udało, choć lektur na temat zgromadziłam sporo. Cieszę się jednak z udziału choćby dlatego, że przeczytałam w ramach wyzwania "Obiad w restauracji dla samotnych", a to naprawdę dobra książka.
    Oczywiście szczerze podziwiam Twój zapał :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. karto_flana - to ja dziękuję za zaproszenie :)

    monotema - choćby i jedna książka przeczytana w jakimś wyzwaniu powinna sprawiać radość :) w końcu po to wyzwania są... ;)

    OdpowiedzUsuń