piątek, 4 września 2009

Pierwsze kroki...

Witam!!!
Mam na imię Kinga. W świecie czytelniczym (biblionetka, podaj.net, kolejkowo) znana jestem jako Paideia22. To mój pierwszy blog więc z góry przepraszam za amatorski design - jeszcze nie potrafię poruszać się na necie tak dobrze, jakbym tego chciała...

Na moim blogu - jak wskazuje tytuł - znajdować się będą wpisy dotyczące moich dwóch największych pasji: czytania oraz fotografii. Nie będę dłużej rozwodzić się nad tematem. Po prostu wszystko wyjdzie z praniu :)

ZAPRASZAM!!!

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że będzie można Cię i tu czytać. Mam nadzieję też na bogate odzwierciedlenie tej drugiej, nie tylko czytelniczej:)

    Pozwalam sobie wrzucić Cię do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emem - ja już to zrobiłam, wrzuciłam twój link bez pytania...
    Co do fotografii - co jakiś czas będą się pojawiać nowe zdjęcia, reportaże itp., ale póki co nigdzie nie byłam od czasu wyjazdu do Czech :)

    OdpowiedzUsuń