piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie miesiąca czerwiec-lipiec 2014

Cóż, w czerwcu najzwyczajniej w świecie zapomniałam o podsumowaniu. Z drugiej strony... nie bardzo było co podsumowywać - raptem dwie książki :) ale w lipcu statystyki wyglądały już o wiele ciekawiej. A co dopiero, gdy połączę oba miesiące..!

Liczba przeczytanych książek: 8

Liczba przeczytanych stron: 2282

Średnia ocena: 4,8



Wyzwania:

Jubileuszowe lektury - 3
W prezencie - 2
Literacka Ameryka Południowa - 0
Stosikowe losowanie - 2
Z historią w tle - 1
Klasyka literatury popularnej - 1
Klasyka młodego czytelnika - 1
Dinozaury literatury - 0
B-netka - 0
Projekt Nobliści - 0
100 książek BBC - 0
Literatura na peryferiach - 0

Najlepsza książka miesiąca:

Stulecie 
 Herbjorg Wassmo


I po raz kolejny zszokowała mnie wysoka średnia ocena! Pomimo tego, że dwie książki oceniłam dosyć nisko... Pozostałe jednak były co najmniej bardzo dobre więc nie ma się czemu dziwić. Co mnie jeszcze cieszy? Coraz większa liczba przeczytanych miesięcznie stron - już przekroczyłam 1000 :) jednak od września nie będzie już tak wesoło - powrót do pracy i dwa razy więcej obowiązków na pewno nie będzie sprzyjać czytaniu.

Tym razem wstawię też zestawnienie wszystkich przeczytanych w tym czasie tytułów:

Stulecie (5,5) H. Wassmo
Fetysz (5) T. Moss
Listy miłości (3,5) M. Nurowska
Tron Izydy (5) J. Tarr
Panny z Wilka (5) J. Iwaszkiewicz
Na ustach grzechu (5,5) M. Samozwaniec


2 komentarze:

  1. Panny z Wilka wspominam z wielką nostalgią, oj czytałam, czytałam. Piękna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, i w sumie dobrze, że taka krótka jest ta historia. Gdyby ją Iwaszkiewicz rozciągnął na kilkaset stron, straciłaby swój urok. Bardzo jestem ciekawa, w jaki sposób Wajda nakręcił prawie 2-godzinny film na jej podstawie :)

    OdpowiedzUsuń