wtorek, 5 listopada 2013

Będę nudna, wiem, ale...

Kochani!

Wiem, że dręczę Was i męczę tym swoim świętowaniem, ale nie macie pojęcia, ile ciekawych książek, a przede wszystkim autorów zdołałam już przez nie poznać. Dzięki tej zabawie w końcu nadrobiłam kilka zaległości z klasyki światowej. Odkryłam kilka naprawdę wartościowych opowieści i na pewno na tym nie poprzestanę. Tak, tak - mówię o Jubileuszowych lekturach :)


Dlatego zachęcam i was do włączenia się do zabawy. Przypominam, że od stycznia przyszłego roku zmienią się zasady - wspólnie wybieramy grupę Jubilatów z Polski i świata po to, by świętować z nimi przez cały rok! Fajnie, no nie..? ;)

Tydzień temu prosiłam o wypełnienie ankiety - póki co mam tylko 20 odpowiedzi ,ale już powoli wyłaniają się "przodownicy". Zdradzę Wam co nieco: wśród autorów polskich prym wiedzie Waldemar Łysiak (42% głosów), ale po piętach depczą mu Julian Tuwim, Stefania Grodzieńska i Jacek Dukaj (prawie 37% głosów każdy). Jeśli chodzi o przedstawicieli świata, mamy dwójkę liderów: Williama Shakespeare'a i Tove Jansson (ponad 52% głosów), a za nimi Kazuo Ishiguro (42%) oraz Lucy M. Montgomerry, Julio Cortazar i Bernard Cornwell (prawie 38%). 

Bardzo się cieszę z takich właśnie wyborów, gdyż większość powyższych autorów znalazła się także na mojej prywatnej liście. Ponieważ jednak na wielu autorów oddano 1-2 głosy, potrzebnych jest jeszcze kilka (kilkanaście?) głosów, które przesądziłyby, kto znajdzie się na liście przyszłorocznych Jubilatów. Dlatego kochani! Jeśli jeszcze nie wypełniliście ankiety - zróbcie to natychmiast! Kliknijcie TUTAJ! I już :) 

Czas ucieka- pozostało jeszcze tylko 5 dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz