piątek, 31 maja 2013

UWAGA! Od jutra nowa lista świętujących :)

Kochani! Dziś ostatni dzień maja. Na stronie Jubileuszowych lektur niewiele się działo, ale nie dziwię się. Lista nawet mnie nie przypadła za bardzo do gustu, stąd tylko dwie przeczytane przeze mnie książki. Ale za to czerwiec... To będzie nie lada wyzwanie! Sami zobaczcie:



DOROTHY L. SAYERS (13.06.1893) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

JERZY NIKODEM KOSIŃSKI (14.06.1933) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

GIOVANNI BOCCACCIO (16.06.1313) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

JOYCE CAROL OATES (16.06.1938) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

ALEKSANDER FREDRO (20.06.1793)

ANDRZEJ SAPKOWSKI (21.06.1948) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

IAN McEWAN (21.06.1948) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

JANUSZ KORCZAK (22.06.1878) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

ERICH M. REMARQUE (23.06.1898) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

GEORGE ORWELL (25.06.1903) - BIOGRAFIA I BIBLIOGRAFIA

Lista już prawie uzupełniona. Brakuje tylko naszego poczciwego hrabiego Fredry, którego biografia "Wisi" sobie na innym komputerze i jakoś nie mam czasu, by ją stamtąd "ściągnąć"...

Mam nadzieję, że tym razem skuszę kolejne osoby do wzięciu udziału w naszej zabawie. To naprawdę nie boli, na dodatek można to połączyć z całym mnóstwem innych wyzwań i projektów. Ja plany na czerwiec mam ambitne: Kosiński, Fredro, Sapkowski, McEwan, Korczak, Orwell to pisarzy, których urodziny chciałabym uczcić czytając ich dzieła. Czy mi się to uda - zobaczymy :)

A wy - co planujecie?

1 komentarz:

  1. Juz nie moge sie doczekac. Moze wreszcie Oates i Remarque doczekaja sie u mnie przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń