wtorek, 14 lutego 2012

Prośba, prośba.. :)

Drodzy bloggerzy i czytelnicy! 
Zwracam się do was z pewną bardzo nietypową prośbą. Właściwie nie tyle ja, co autorka książki "Pierwsza z Rodu. Znajda" - Joanna Łukowska. Powyższa powieść została zgłoszona do konkursu E-book roku 2011. Ja już dawno przeczytałam tę książkę i osobiście uważam, że jest świetna! Dlatego należy dać jej szansę i oddać jak najwięcej głosów :) 

Ci, którzy czytali i którym się podobało, niech głosują od 20 lutego 2012 na STRONIE KONKURSU, a ci, którzy nie mieli jeszcze okazji zapoznać się z twórczością J. Łukowskiej odsyłam do RECENZJI, którą naskrobałam na blogu oraz na stronę wydawnictwa RW2010, na której to można nabyć książkę na niewielkie pieniądze :)

Dziękuję za uwagę :)

2 komentarze:

  1. ok. będę mieć na uwadze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, w imieniu Autorki i oczywiście całego zespołu RW2010, serdecznie dziękuję za ten apel. I oczywiście zapraszam do lektury - tylko do końca miesiąca dla zarejestrowanych użytkowników serwisu www.rw2010.pl - cena specjalna, czyli zamiast 16 PLN jest... 5 PLN ;-)

      Usuń