niedziela, 17 października 2010

[HISTORYCZNIE] Granica sokoła

Autor: Jarosław Abramow-Newerly   
Wydawnictwo: Twój Styl
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 254


Źródło: własna biblioteczka

Zacznę może od tego, że nie oceniłam tej książki. I przyznaję się od razu, że jej nie przeczytałam. Nie doczytałam, tak brzmi lepiej :) Uwielbiam styl pisarski tego autora, ale to, co działo się już na początku powieści, zupełnie zbiło mnie z tropu i nie byłam w stanie przebrnąć dalej. Książka jednym słowem zupełnie mnie nie zainteresowała. Ani trochę. Wieczne łączenie przeszłości z teraźniejszością zupełnie popsuło całą opowieść i doprowadziło do strasznego chaosu. Takie były moje odczucia. 



Ponieważ była to książka wylosowana w ramach stosikowego losowania, jestem niejako zobligowana, by cokolwiek o niej napisać. A więc powiem krótko i na temat - Panie Jarosławie, tym razem pana powieści mówię stanowcze NIE.

Chciałabym jednocześnie pochwalić wydawnictwo za piękną okładkę. Na sam widok czytelnicza ślinka ciekła mi po brodzie. Ech, chociaż jakiś plusik na zachętę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz