niedziela, 21 lutego 2010

Podwójne wyróżnienie - podwójne podziękowanie :)


Chciałabym serdecznie podziękować dwóm właścicielkom bardzo ciekawych blogów: izusr (vel kicia z kolejkowa :)) oraz Lisowi Książkowemu za wyróżnienie mojego bloga. Sama nie uważam, by mój blog błyszczał i był jakiś wyjątkowy, ale dzięki tej nagrodzie wiem, że ktoś tu od czasu do czasu zagląda :D WIELKIE DZIĘKI!!


No więc pozostaje mi jeszcze ta trudniejsza część zadania, czyli wybór siedmiu wspaniałych...
1. Enga - za ciekawe recenzje książek i podobny gust literacki :)

2. Kalio - za recenzje książek z gatunku, który lubię, a nieczęsto mam okazję je czytać

3. Anna - za Stosikowe Losowanie i recenzje książek, na które wcześniej nie zwróciłabym uwagi (nie lubię literatury niemieckiej)

4. Tribudragon - za przecudne fotorelacje ze swych podróży i udowodnienie, że kto chce, ten potrafi łączyć przyjemne z pożytecznym :)

5. Padma - przede wszystkim za pomysłowe wyzwania czytelnicze; dzięki tym blogom wyszłam poza literaturę francuską

6. Matylda - za recenzje - po prostu :)

7. Wszystkie pozostałe osoby prowadzące ciekawe blogi, do których zawsze zaglądam, mimo, że rzadko komentuję.

4 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, dziękuję Ci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się zaszczycona i serdecznie dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ należało wam się :) nie ma więc za co dziękować ;)

    OdpowiedzUsuń